783 308 701 798 368 336 biuro@aventure.pl

Zaloguj się

Zarejestruj się

Prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*). Po utworzeniu konta będziesz mógł śledzić stan płatności oraz bieżące informacje o wyjeździe, a po zakończeniu wyjazdu dodać swoja opinię.
Nazwa użytkownika*
Hasło*
Potwierdź hasło*
Imię*
Nazwisko*
Email*
Telefon*
Kraj*
* Utworzenie konta oznacza, że zgadzasz się z naszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności.

Posiadasz już konto?

Zaloguj się
783 308 701 798 368 336 biuro@aventure.pl

Zaloguj się

Zarejestruj się

Prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*). Po utworzeniu konta będziesz mógł śledzić stan płatności oraz bieżące informacje o wyjeździe, a po zakończeniu wyjazdu dodać swoja opinię.
Nazwa użytkownika*
Hasło*
Potwierdź hasło*
Imię*
Nazwisko*
Email*
Telefon*
Kraj*
* Utworzenie konta oznacza, że zgadzasz się z naszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności.

Posiadasz już konto?

Zaloguj się

FAQ

Kilka odpowiedzi przed podróżą na

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę Wam zaufać?

Zdecydowanie Tak. Jesteśmy w pełni legalnie działającym organizatorem turystyki wpisanym do rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Województwa Śląskiego pod numerem 1295 oraz posiadamy gwarancję ubezpieczeniową obejmującą swoim zasięgiem teren całego świata.

Czy muszę wykupić ubezpieczenie podróżne?

Jadąc z nami za granicę jesteś objęty ubezpieczeniem podróżnym AXA w zakresie NNW (następstw nieszczęśliwych wypadków) i KL (kosztów leczenia). Dbając o Twój komfort standardowo rozszerzamy zakres ubezpieczenia o BP (bagaż podróżny). Podstawowy pakiet ubezpieczeń zawarty jest w cenie imprezy, ale na Twój wniosek, za dodatkową opłatą, możemy go rozszerzyć o dodatkowe zakresy i sumy ubezpieczeniowe.
Wysokość podstawowego ubezpieczenia zależy od charakteru i kierunku wyjazdu i jest podana w umowie.
Masz również możliwość dobrowolnego zawarcia umowy ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej. Możesz zrobić to w dowolnym momencie, ale nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem imprezy.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia AXA – TravelMultiTravel

Kiedy muszę zapłacić za udział w wyprawie?

Po dokonaniu rezerwacji w ciągu 3 dni jesteś zobowiązany do wpłaty 20% zaliczki lub całości ceny imprezy przelewem na nasz rachunek bankowy w mBank o numerze: 13 1140 2004 0000 3002 7664 3256.
Jeżeli w chwili zawarcia umowy do rozpoczęcia imprezy turystycznej pozostaje między 45 a 180 dni jesteś zobowiązany wpłacić co najmniej 20% ceny imprezy, a w przypadku zawarcia umowy w terminie krótszym niż 45 dni przed rozpoczęciem imprezy całość ustalonej ceny.

Poziomy trudności wypraw. Jak je odczytywać?

Przed rezerwacją imprezy staramy się jak najbardziej określić jej charakter, abyś mógł oszacować czy dany wyjazd jest odpowiedni do Twoich możliwości. Każda z oferowanych przez nas wypraw opisana jest poziomem trudności (level) od 1 do 5 .
Level 1 – bardzo łatwe, nie wymagają posiadania kondycji, przeprowadzane w prostym terenie w przyjaznym klimacie,
Level 2 – łatwe, wymagają więcej aktywności niż level 1,
Level 3 – średniej trudności, przeciętna kondycja mile widziana, aby spokojnie nacieszyć się atrakcjami zawartymi w programie,
Level 4 – trudne, wymagają kondycji i doświadczenia radzenia sobie w niesprzyjających warunkach (mróz, deszcz, śnieg itp.),
Level 5 – bardzo trudne, wielogodzinne trekingi z plecakiem po trudnym terenie, wymagające kondycji i doświadczenia.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu

Jak zarezerwować miejsce na wyprawie?

Wszystko odbywa się bezpośrednio przez naszą stronę internetową. Przy każdej ofercie po prawej stronie znajdziesz możliwość zarezerwowania wyjazdu lub zadania pytania dotyczącego wyjazdu. Rezerwacji możesz dokonać w swoim imieniu jak również innych uczestników. Poprosimy Cię o wypełnienie wymaganych informacji, abyśmy mogli przygotować komplet dokumentów. Po złożeniu rezerwacji masz 3 dni robocze na wpłacenie 20% zaliczki lub pełnej ceny imprezy za wszystkich zgłoszonych uczestników. Po opłaceniu wymaganych opłat Twoje miejsce na wyprawie jest gwarantowane. W momencie gdy na wyprawę uzbiera się wymagana ilość uczestników poinformujemy Cię mailowo, że termin został potwierdzony i od tego momentu możesz przygotowywać się do wyjazdu.
W celu rezerwacji oraz usprawnienia przepływu informacji wymagamy założenie konta na naszej stronie.

Czy zwracacie koszty gdy zrezygnuję?

Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej. W takim przypadku masz obowiązek zwrotu wszystkich wydanych przez organizatora dokumentów podróży oraz przysługuje Ci zwrot wpłaconej kwoty po potrąceniu kosztów rezygnacji ustalanych indywidualnie w każdym przypadku. Koszt rezygnacji obejmuje koszty poniesione przez organizatora w związku z zawarciem przez Ciebie umowy i późniejszym odstąpieniem od niej.
Organizator podaje informacyjnie, iż średnie koszty potrąceń – względem całkowitej ceny imprezy zawartej w umowie kształtują się następująco:
• powyżej 45 dni przed datą wyjazdu – do 50% ceny imprezy,
• do 45 dni przed datą wyjazdu – do 90% ceny imprezy.

Masz również możliwość dobrowolnego zawarcia umowy ubezpieczenia AXA od kosztów rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej ze zwrotem 100% poniesionych kosztów. Koszt takiego ubezpieczenia to około 3% ceny wyprawy. Warunki dotyczące tego ubezpieczenia zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Dlaczego w cenie wyprawy nie ma przelotu ?

Staramy się być elastyczni i brać pod uwagę Twój komfort. Nie chcemy nic narzucać, a taka prawda, że w dzisiejszych czasach lot możesz zarezerwować z lotniska najbliżej Twojego miejsca zamieszkania i spotkać się z nami na miejscu organizacji imprezy. Zawsze możesz liczyć na pomoc w kwestii „upolowania” jak najlepszej oferty, a nawet za dodatkową opłatą możemy przejąć ten „ciężar” w całości i bilet zakupić w Twoim imieniu w jak najlepszej cenie.

Czy pomagacie w zdobyciu wizy?

Przed decyzją o złożeniu wniosku wizowego skontaktuj się z nami. Podpowiemy w jaki sposób, gdzie i jak najszybciej załatwić formalności. Uzyskanie wizy nie jest procesem bardzo skomplikowanym, więc pewnie sobie poradzisz, aczkolwiek w przypadku gdybyś potrzebował pośrednika wykonamy to zadanie za dodatkową opłatą. W razie trudności lub wątpliwości służymy bezpłatną poradą.

Czy cena wyprawy może się zmienić?

Staramy się uniknąć takich sytuacji aczkolwiek życie pisze różne scenariusze. Jako organizator możemy podwyższyć cenę imprezy jedynie w przypadku udokumentowania wpływu na podwyższenie ceny jednej z następujących okoliczności:
a) wzrostu kosztów transportu,
b) wzrostu opłat urzędowych, podatków lub opłat należnych za takie usługi jak lotniskowe, załadunkowe lub przeładunkowe w portach morskich lub lotniczych,
c) wzrostu kursów walut.
W okresie 20 dni przed datą wyjazdu cena ustalona w umowie nie może być podwyższona.

Jak duże grupy zabieracie na wyprawę?

Jesteśmy biurem trampingowym nastawionym na wyjazdy w małych 8-10 osobowych grupach. Dzięki temu możemy korzystać z lokalnych środków transportu lub poruszać się wynajętymi samochodami i busami.
Podróżowanie w niewielkiej grupie ułatwia wmieszanie się w tłum. Pełniej można chłonąć to, co nas w podróży otacza, nawiązywać kontakt z mieszkańcami i poczuć się jak w podróży z grupą przyjaciół jak również daje komfort, że w miejscu atrakcji nie będziemy poruszać się w tłumie.

Gdzie znajdę warunki uczestnictwa w wyprawie?

Ogólne Warunki Umowy dostępne są pod adresem : Ogólne Warunki Umowy

Czy dostanę fakturę za wyprawę?

Oczywiście. To nasz obowiązek. Po zakończeniu imprezy prześlij nam informację, że wymagasz takiego dokumentu.
Faktury zostają wysłane listem poleconym na adres korespondencyjny podany podczas rezerwacji w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy.

Czy przewidujecie jakieś rabaty?

Dla wszystkich naszych Klientów, którzy jadą z nami kolejny raz przygotowujemy specjalne rabaty. Wysokość rabatu ustalana jest indywidualnie i zależy od wybranej wyprawy oraz jej terminu. O szczegóły pytaj przed imprezą pod adresem biuro@aventure.pl

Co zabrać na wyprawę?

Na imprezy, które docelowo leżą na terenie Unii Europejskiej należy posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Na wyjazdy pozaunijne konieczny jest paszport, czasem również wiza. Ważne, by przed wyjazdem sprawdzić ważność paszportu i pamiętać, że w przypadku niektórych krajów paszport musi być jeszcze ważny minimum 6 miesięcy w dniu wylotu.
Przy każdym wyjeździe dokładnie instruujemy, co jest niezbędne na wyjazd, jaką walutę zabrać i jak się przygotować.

Nie mam doświadczenia fotograficznego. Czy mogę pojechać ?

Nasze wyjazdy fotograficzne są dla każdego, zarówno dla początkującego, jak i doświadczonego fotografa. Wyjazd ukierunkowany jest stricte na fotografowanie, ale też na edukację fotograficzną. Najlepiej bowiem uczyć się w plenerze. Fotowyprawa daje Ci szansę znalezienia się w urokliwych miejscach w trakcie najlepszych warunków oświetleniowych i na miejscu wykonać piękne zdjęcia, nauczyć się, jak najlepiej ustawić aparat, by uzyskać najlepszy efekt końcowy. Na miejscu uczestnikom pomocą i wsparciem służy profesjonalny fotograf, który odpowie na (prawie) każde pytanie.
Masz obawy, że będziesz jedyną osobą początkującą w grupie doświadczonych fotografów? Nie obawiaj się, tylko ciesz. Im więcej doświadczonych fotografów wokół, tym więcej się nauczysz. W grupach zawsze panuje przyjazna atmosfera i wszyscy wzajemnie dzielimy się między sobą wiedzą.

Czy mogę wybrać się w podróż z dzieckiem?

Nasze wyjazdy są nastawione na osoby dorosłe, które ukończyły 18 lat, a czasami nawet 21 lat. Wynika to z charakteru zaplanowanych w programie atrakcji. Niestety prawo w USA nie dopuszcza osób poniżej 21 roku życia do korzystania w pełni z atrakcji oferowanych np. w kasynach w Las Vegas.

Czy muszę mieszkać w Polsce, by pojechać z Wami w podróż?

Nie ma znaczenia, gdzie mieszkasz na stałe. Bilety każdy kupuje sam z miejsca/miasta, z którego ma najdogodniejszy wylot. Najważniejsze, by w umówionym miejscu i czasie znaleźć się na spotkaniu z grupą.

Ile mogę zabrać ze sobą bagażu?

W wyprawach, na które lecimy samolotem ograniczają Cię restrykcje konkretnych przewoźników. O tym, ile kilogramów bagażu i sztuk możesz ze sobą zabrać, dowiesz się przy kupnie biletu. Zwykle jest to jedna sztuka bagażu rejestrowanego o wadze 20-23 kg i jedna sztuka bagażu podręcznego.
W przypadku wyjazdów samochodowych, nie ograniczają Cię ani kilogramy, ani sztuki, jednak należy mieć na uwadze, że samochody mają swoją objętość i raczej starać się pakować rozsądnie.

Jaki sprzęt foto muszę mieć, gdy wybieram się na fotowyprawę?

Zalecane wyposażenie to:
– aparat fotograficzny (z możliwością ustawienia trybu manualnego, z wymienną optyką, rejestrujący zdjęcia w formacie RAW),
– obiektywy: standardowy zoom, teleobiektyw, przydatny jest też szeroki kąt
– statyw, pilot zdalnego wyzwalania,
– filtry szare, połówkowe,
– zapas kart pamięci i akumulatorów,
– ładowarka.

Czy na wyjazdy z wami konieczne są szczepienia?

Wszystko zależy od kraju, do którego się wybieramy. Na niektórych kierunkach oczywiście szczepienia są wymagane, na niektórych jedynie zalecane. Przy każdym poszczególnym wyjeździe informujemy o konieczności szczepień.

Czy mam pewność, że wyprawa się odbędzie?

Staramy się, aby każda organizowana przez nas wyprawa doszła do skutku. Jednakże wyprawa odbędzie się, jeśli zbierze się minimalna liczba osób, która zawsze jest zaznaczona w ofercie.
Jako organizator jesteśmy zobowiązani do powiadomienia Cię o odwołaniu imprezy z przyczyny wskazanej powyżej w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Czy cena wyprawy wzrośnie gdy jestem sam/a?

Cena jest taka sama dla każdego. Musisz jednak mieć świadomość, że na większości wypraw gwarantujemy zakwaterowanie w pokojach co najmniej 2-osobowych. Dopłaty do „jedynek” są rzadkością (a czasami niemożliwe do zaoferowania). Zdarza się również, że na wyprawach korzystamy z pokoi wieloosobowych. O szczegółach dotyczących zakwaterowania możesz zapoznać się przeglądając naszą ofertę.